Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2006

οτι να ναι

βασικα ειχα σκοπο να πεσω κοιμηθω και οχι να κατσω να γραψω μπλογκ. ειπα να δω ομως τα ε-μαιλ μ μπας κ εχει κατι το αξιοπεριεργο κ ειδα το εχο κομεντ. οποτε ακολουθησα το συνδεσμο κ ειδα επιτυχως το πρωτο μου κομεντ σε αυτο το μπλογκ. ΧΟΥΡΕΙ. ειχα κανει μια ακομη αποπειρα να ανεβασω ενα τεραστιο ποστ που να συγκρινει μπλογκς αλλα την τελευταια στιγμη επεσε ο υπολογιστης κ αφου κατεβασα 80 χριστοπαναγιες απο μεσα μ κατεληξα στο συμπερασμα οτι βαριεμαι να το ξαναγραψω. τωρα ομως που ειδα οτι εστω κ ενα ατομο διαβαζει το μπλογκ μου, πηρα θαρρος, δυναμη κ ενεργεια (οχι δεν ειπια καοτονικ) για να συνεχισω. ισως να το γραψω μια απο αυτες τις μερες αμα δε βαριεμαι κ αμα δε πεσει ο υπολογιστης καθως γραφω αυτο το μηνυμα. ξερω δεν ειπα κ κατι το ιδιαιτερο σημερα στο μπλοκ αλλα ενιωσα πολυ σπουδαιος οτι εστω κ ενα ατομο διαβαζει το μπλοκ μου (και δεν του εδωσα καλα καλα εγω το λινκ). κ επισης ξερω οτι ακουγομαι πολυ απελπισμενος κανοντας ποστ μονο κ μονο επειδη εχω ενα κομεντ, αλλα αμα δε σου αρεσει μη το διαβαζεις. αντε τωρα. εισαι ο μοναδικος αναγνωστης κ νομιζεις οτι εχεις κ δυναμη πανω μου. οχι ρε γμτ οτι θελω θα γραφω κ ας μη με διαβαζει κανενας. (μη δινετε σημασια, κριση ηταν κ περασε). καληνυχτα. α και μια ευχη πριν πεσω για υπνο : θεουλι μου εσυ που μας αγαπας κ μας προσεχεις αλλους, κανε σε παρακαλω τους φακους επαφης μου να βγενουν μονοι τους απο τα ματια μου κ να μην ειναι αναγκη να πηγαινω στην τουαλετα να πλενω τα χερια μου, να τα σκουπιζω κ μετα να τους βγαζω. αμην

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

κ θα συνεχιζω για πολυ καιρο ακομα να το διαβαζω αυτο το μπλοκιδιο γτ με τις μλκς π λες οτι γραφεις μενα μ φτιαχνεις τη διαθεση :Ρ

κ μπουτουγου οταν γραφεις κατι να το γραφεις πρωτα στο WordPad η τεσπα σε καποιο παρομοιο προγραμμα κ να σωζεις το κειμενο καθε 5-10 λεπτα ωστε αμα κλεισει το πισι να μην εχεις να ξαναγραψεις την ιδια μλκ παλι απτην αρχη ;)

κ πανε παρε γυαλια αμα δε θες να πλενεις τα χερια σ, να τα σκουπιζεις κ υστερα να βγαζεις τους φακους :Ρ αι σιχτιρ πια :Ρ