Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006

Για να δουμε...

κανω μια ακομα απελπισμενη προσπαθεια να γραψω στο μπλοκ. (ναι ναι απο δω κ περα μπλοκ θα το λεω, βγενει πιο ωραια). εχω κανει μεχρι στιγμης 2-3 αλλα δε δουλεψαν. ξερετε, εχω εναν καταραμενο υπολογιστη οπου καθε φορα που παω να κανω κατι καλο, θελει να μου στερησει τη χαρα της δημιουργιας κ κλεινει μονος του. σε αυτο το σημειο θα κανω 2 σχολια. (απο τη στιγμη που ειναι μπλοκ κ μιλαω μονος μ δε μπορει να σχολιασει κανενας αλλος παρα εγω, οποτε παιζω κ το ρολο του συνομιλητη) το 1ο ειναι (το λεω σαν συγγραφεας του μπλοκ) : βασικα ο υπολογιστης μου δεν εχει ιδιαιτερη προτιμηση στα κλεισιματα του. γουσταρει να κλεινει κ στη μεση του βραδιου, οποτε δεν κλεινει καθε φορα που κανω κατι καλο (βεβαιο κ ο υπνος απο τα καλυτερα πραγματα στη ζωη ειναι, αλλα δε γινετε στον υπολογιστη τουλαχιστον) το 2ο σχολιο ειναι (το λεει καποιος αναγνωστης μεσα απο τα δοντια του σιγουρα): κ ποιος σου ειπε ρε βλακα οτι κανεις κατι το καλο; το μπλοκ σου μια αθλιοτητα ειναι. ξεκινας με ενα θεμα κ τελειωνεις με ενα τελειος ασχετο. κ επειδη οσο και να θελω να πετυχω τη δημοκρατικοτητα μεσω του διαλογου με τον εαυτο μου, ειμαι ενα εγωιστικο γουρουνι που θελει να εχει παντα τον τελευταιο λογο κ για αυτο του απανταω : ναι ρε βλακα, αμα ειναι ετσι ομως γιατι το διαβαζεις; (μενει αφωνος κ δεν ξαναλεει τπτ επειδη το λεω εγω :P ) βασικα αυτα. δε ξερω ισως πρεπει να το προσεξω, αλλα μου αρεσει απιστευτα πολυ να διακοπτω το λογο μου (μονο οταν μιλαω στο μπλοκ). δλδ εκει που παω να πω κατι, βαριεμαι κ το σταματαω βαζοντας ενδιαμεσα τα σαρκαστικα σχολια μου. το πιο πιθανον ειναι αυτα τα σχολια να τα βρισκω πνευματωδη κ εξυπνα μονο εγω, αλλα δε με νοιαζει, αφου ετσι κ αλλιως μονο εγω νομιζω οτι διαβαζω αυτο το μπλοκ :P κλεινοντας, θελω να ζητησω απο οποιοδηποτε θα διαβασει αυτο το μονολογο ενος τρελου, να κανει ενα κομεντ. ενα οποιοδηποτε. αρκει κ μια τελιτσα μου φτανει. να ξερω μονο οτι δε μιλαω στον εαυτο μου, αλλα εστω κ ενας αυτιστικος μογγολος με διαβαζει (ναι για σενα μιλαω κ με αυτο το σχολιο ειμαι 90% σιγουρος οτι χανω το μοναδικο μου αναγνωστη)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

χμου χμου...λαπτοπ εχεις? αν ναι χεστο δε φτιαχνεται πετα το κατευθειαν στα σκουπιδια κ παρε κανονικο πισι...περναγα τα ιδια για 2 χρονια το πηγα παντου για φτιαξιμο, το φτιαχναν κ μετα απο 2 μηνες αρχιζε παλι να ξανακλεινει απο μονο τ...

να ξερω μονο οτι δε μιλαω στον εαυτο μου, αλλα εστω κ ενας αυτιστικος μογγολος με διαβαζει (ναι για σενα μιλαω κ με αυτο το σχολιο ειμαι 90% σιγουρος οτι χανω το μοναδικο μου αναγνωστη)

ευτυχως π υπαρχει κ ενα 10 τα εκατο :Ρ