Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

και συνεχιζω

(διαβαστε το προηγουμενο ποστ πρωτα πριν διαβασετε αυτο)
συνεχιζω και λεω οτι αυτο που κανει το ιντερνετ τελικα τοσο γαματο, ειναι (η μαλλον, ήταν) η πληρης ελλειψη λογοκρισιας.
επειδη η ελευθερια, η πραγματικη ελευθερια (η ελευθερια των σκεψεων και οχι των πραξεων) δεν εχει ορια. οχι λαθος σας εμαθαν. καμια ελευθερια δεν περιοριζει καμια αλλη ελευθερια. αυτο που λενε ότι η ελευθερια του ενος τελειωνει εκει που αρχιζει η ελευθερια του αλλου ειναι παπαριά. επειδη αμα ηταν πραγματικα ελευθερια, δε θα τελειωνε πουθενα και δε θα περιοριζε τπτ. η πραγματικη ελευθερια, συνυπαρχει με την ελευθερια του διπλανου μου. δεν την περιοριζει αλλα ουτε και την καταπατα. σεβεται η μια την αλλη.
εμένα μπορεί να μου αρέσει να γαμάω πετούνιες. ναι έτσι είναι. μου αρέσει η αφή των φίλων τους. ή, ακόμα χειρότερα μου αρέσει να γαμάω καμηλοπαρδάλεις. Έχουν μαρκύ λαιμό και με ερεθίζει αυτό σε μία γυναίκα. Σοκάρεσαι; στα αρχίδια μου λοιπόν! για ποιο λόγο να πρέπει να με νοιάζει άμα σε σοκάρουν οι γκάβλες μου; νομίζεις ότι έχω άρρωστο μυαλό; γιατί; επειδή το δικό σου πάει σύμφωνα με τους νόμους της μάζας; Νοιώθεις περήφανος για αυτό; Μπράβο σου ρε μαλάκα. δικαίωμα σου. άμα πραγματικά νοιώθεις περήφανος σου δίνω τα συγχαρητήρια μου. άμα όμως πηγαίνεις με τη μάζα μόνο και μόνο για μη σε θεωρήσουν και εσένα άρρωστο σε φτύνω στα μούτρα. επειδή έτσι γίνεσαι χειρότερος από αυτούς. επειδή αυτοί τουλάχιστον πιστεύουν κάτι και μάχοντι για αυτό όσο ηλίθιο και αν είναι αυτό. εσύ απλώς εναρμονίζεσαι με αυτούς και μάχεσαι για κάτι που δε πιστεύεις καν. ίσως κιόλας για κάτι με το οποίο διαφωνείς
Σε σοκάρουν αυτά που λέω; στα αρχίδια μου και πάλι. και ξανά και ξανά και ξανά θα σε γράφω στα αρχίδια μου μέχρι να πεθάνω ή μεχρι να μου τελειώσει η μελάνη. Για ποιο λόγο να πρέπει να αναθεωρήσω τα πιστεύω μου και τις γκάβλες μου; γιατί; ε; γιατί;επειδη εσυ πιστεύεις οτι έχεις πιο υγιές μυαλό από μένα; στα αρχίδια μου και πάλι τι πιστεύεις. ξέρεις τι ρε γαμώτο; έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι θες. ότι απολύτως θες.οτιδήποτε μαλακία θες. έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι ο χίτλερ ήταν άγιος. έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι λέω μαλακίες και πρέπει να με σκοτώσετε. ως εκέι όμως. έχεις το δικαίωμα μόνο να τα πιστεύεις. όχι να τα πράττεις. όπως και εγώ έχω το δικαίωμα να πιστεύω ότι πρέπει να γαμιέμαι με τις καμηλοπαρδάλεις. δε το κάνω όμως. επειδή κάποιος μαλάκας σκέφτηκε κάποτε να δώσει δικαιώματα στα ζώα. εναρμονίζομαι και εγώ με τον ιδεαλικό κόσμο σας. ακολουθώ τους κανόνες σας, καθώς από τότε που γεννήθηκα δεν έχω γαμήσει καμία καμηλοπάρδαλη και δε σκοπεύω να το κάνω.
Αλλά δε δέχομαι ένα πράγμα. να μη με αφήνεις να μιλήσω. επειδή εσύ πιστεύεις ότι εγώ έχω άρρωστο μυαλό ενώ εσύ κανονικό. όσο άρρωστο πιστεύεις εσύ ότι είναι το μυαλό μου, τόσο άρρωστο και εγώ πιστεύω πως είναι το δικό σου. Και αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, όσο σημασία έχει το γεγονός ότι ενώ εγώ σέβομαι το άρρωστο μυαλό σου, εσύ δε σέβεσαι το δικό μου. Εγώ σου δίνω το δικαίωμα να πεις ότι μαλακία σου κατέβει στο κεφάλι. εσύ γιατί δε μου το δίνεις; αφού δεν έχω το δικαίωμα να κάνω ότι μαλακία μου κατέβει στο κεφάλι, ας έχω τουλάχιστον το δικαίωμα να λέω ότι θέλω να κάνω ότι μαλακία μου κατέβει στο κεφάλι.
Εγώ, δε σου απαγόρευσα ποτέ να λες ότι θες να πηγαίνεις με ανθρώπους. όσο άρρωστο και αν μου φαίνεται αυτό. εσύ γιατί μου απαγορεύεις να λέω ότι θέλω να πηγαίνω με καμηλοπαρδάλεις;
Την ελευθερία σας, να την βάλετε εκεί που ξέρετε. επειδή δεν είναι ελευθερία. είναι μία απομίμηση της ελευθερίας. είναι κάτι που σφετερίζεται την ελευθερία. ίσως και κάτι που θέλει να γίνει ελευθερία όταν μεγαλώσει. πρέπει να μεγαλώσει πρώτα όμως. Να πάτε να γαμηθείτε και εσείς και η ελευθερία σας λοιπόν. Και καλά να περάσετε. Εγώ δε σας απαγορεύω να θέλετε να γαμηθείε με την ελευθερία, την ευτυχία, την δόξα, την χριστίνα και την κωνσταντίνα. εσείς μη μου απαγορεύετε να θέλω να γαμηθώ με καμηλοπαρδάλεις.









(στο άνωθεν κέιμενο ειπώθηκαν υπερβολές για να δείξω τι θέλω να πω. φυσικά και δε μου αρέσουν οι καμηλοπαρδάλεις. τα κοάλα είναι πιο σεξουαλικά)

3 σχόλια:

dreamer... είπε...

υποθέτω όταν δεν έχεις παει με καμηλοπάρδαλη όχι λόγω των δικαιωμάτων των ζώων , αλλά επειδή 1)δεν έχεις καμια πρόχειρη2) έχεις δει ποτέ καμηλοπάρδαλη ???πως καριβώς σκοπεύεις να συνουσιαστείτε?από ποια τρύπα της/σου?πως θα τη φτάσεις?
τέσπα, πέρα από την πλάκα, εσύ λες για την ελεθερία λόγου και μόνο...και πίστέυω οτι ποτέ δεν θα υπάρξει, γιατί πρέπει να περιορίζεσαι σε ορισμένα θέματα προκειμένου να μη θίξεις του άλλους, αν φυσικά θες να σου μείνουν δυο τρεις άνθρωποι να επικοινωνείς

Looser είπε...

μα το λεω στο κειμενο. το να πηγαινεις με τη μαζα μονο κ μονο για να πηγαινεις με τη μαζα, χωρις να πιστευεις αυτα που λες και κανεις ειναι το χειροτερο απο ολα

Rea είπε...

το να μη λες μλκς που θα θιξουν τους αλλους μονο κ μονο για να τις πεις,δε το θεωρω μαζοποιηση γω παντως
το θεωρω στοιχειωδη σεβασμο προς τον εαυτο σου πρωτα απο ολα κ μετα προς τους αλλους

υ/γ:πως μπορει να κοαλα να ειναι σεξουαλικο?το πολυ πολυ που μπορει να ειναι ενα κοαλα ειναι "ααααααα,τι γλυκουλικο!" :ρ