Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

Domenica - Λίγη Ζωή Ακόμη

Αλλού εγώ τράβηξα
Και αλλού με πηγαίνεις
Αλλιώς σε φαντάστηκα
Και άλλο μου βγαίνεις
Ποτέ σου δε ρίσκαρες
Και πως να πιστέψεις
Ποιο μέλλον μου συζητάς
Αν το παρόν δεν αντέξεις

Και αυτό είναι το τέλος μας
Και αυτή 'ναι η ζωή μας
Αυτή 'ναι η αγάπη μας
Δε θα 'ρθει μαζί μας
Αυτός είναι ο έρωτας
Που τη λάμψη θαμπώνει
Αυτή είναι η άγνωστη
πλευρά που μας λυτρώνει

Μη με κοιτάς δε πρόκειται
Να μου αλλάξεις γνώμη
Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη
μακάρι να 'κλεινε η πληγή
με μια απλή συγνώμη

Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη

Αυτές οι αλήθειες μας
Που γίναν κομμάτια
Τα άπειρα σχέδια
Σε σκοτεινά δωμάτια
Απίστευτη ήσουνα
Γεμάτη με πάθη
Στο φως σε περίμενα
μα βράδιασε πάλι

Μη με κοιτάς δε πρόκειται
Να μου αλλάξεις γνώμη
Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη
μακάρι να 'κλεινε η πληγή
με μια απλή συγνώμη
Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη

Μη με κοιτάς δε πρόκειται
Να μου αλλάξεις γνώμη
Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη
μακάρι να 'κλεινε η πληγή
με μια απλή συγνώμη

Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη..
Αφιερωμενο σε μια ψυχη που αξιζει

1 σχόλιο:

Dark_angel είπε...

akoma epimenw g tin simasia twn stixwn:P