Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008

loose thougt

Δεν ειναι περιεργο;
η ορεξη να καθεσαι στον υπολογιστη σου ανοιγει οταν ξερεις οτι πρεπει να κανεις. οταν δεν εχω απολυτως τιποτα να κανω και καθομαι στον υπολογιστη, βαριεμαι τοσο πολυ που θελω να πηδηξω απο το μπαλκονι. σε αντιθεση, οταν ξερω οτι πρεπει να κανω κατι, τοτε ξαφνικα οτιδηποτε υπαρχει στο internet μου φαινεται ενδιαφερον. μπορω να βρω εξαιρετικα ενδιαφεροντα πραγματα που σε περιπτωση που ειχα ολο το χρονο μπροστα μου να τα εξερευνησω, δε θα τα εβρισκα με τιποτα. Η μπορει να τα εβρισκα αλλα να μη τα θεωρουσα ενδιαφερονται. Πιστευω παντως πως δε θα τα εβρισκα καν. Ειναι λες και οταν εχεις το αισθημα της ευθυνης μεσα σου, ξυπναει ενα γονιδιο που σου δινει τη δυνατοτητα να βρισκεις ενδιαφεροντα πραγματα. (ναι σωστα το καταλαβατε. αυτη την εποχη διαβαζω βιολογια. και αυτο που πρεπει να κανω ειναι να διαβασω βιολογια)

παραδειγμα. τοσους μηνες καθομουν στο σπιτι και δεν ειχα τιποτα απολυτως να κανω. ο υπολογιστης μου φαινοταν κατι το βαρετο (ασχετο που καθομουν με τις ωρες. καθομουν αλλα δε τις απολαμβανα). Τις τελευταιες δυο βδομαδες που ξερω οτι πρεπει να διαβασω, νιωθω σαν να ξαναανακαλυπτω το internet. σαν να μπαινω πρωτη φορα σε αυτον τον κοσμο και μου φαινονται ολα τοσο ενδιαφερονται που πρεπει να τα δω. Παιζω παιχνιδια που εχω να παιξω απο τον υπολογιστη μου 2 χρονια. Κατεληξα ακομα και στο να διαβαζω παλια ποστς απο το ιδιο το μπλογκ μου και να το βρισκω τοσο ενδιαφερουσα ασχολια, που να μη μπορω να σταματησω

Στην πραγματικοτητα αυτος ειναι ο λογος που εκανα αυτο το ποστ. Διαβαζα τα παλια ποστς και ζηλεψα που εχω καιρο να κανω. Τελικα δεν ειναι τοσο χαλια το μπλογκ μου. Που και που εγραφα ενδιαφερουσες βλακειες με τις οποιες γελασα. Βεβαια, καπου εδω τελειωνει η εμπνευση μου (και πολυ ηταν υστερα απο τοσο καιρο που εχω να γραψω) και λυπαμαι επειδη ηθελα να γραψω ενα superwow ποστ αλλα τι να κανω δε μου βγαινει. ισως πρεπει τελικα να κατσω να διαβασω βιολογια. καλη συνεχεια

1 σχόλιο:

revqueer είπε...

Μια χαρά είναι το μπλογκ σου... Και το παλιό και το καινούριο! Ανανέωνε κι εσύ πιο συχνά όμως!