Σάββατο, Μαΐου 31, 2008

Ορσε

ομολογω οτι τα μπλογκοπαιχνιδα και γενικα οτιδηποτε εχει μορφη αλυσιδας τα σιχαινομαι. προχτες ομως ειδα μια ωραια αντιμετωπιση τους. διαβαζα ενα μπλογκ στο οποιο ο συγγραφεας απαντησε στην προκληση του παιχνιδου, αλλα δε καλεσε νεα ατομα επειδη οπως δηλωσε "αυτα πρεπει να τα σκοτωνεις απο μικρα". το ειδα αυτο και μου αρεσε αυτη η αντιμετωπιση και ειπα να την ακολουθησω και γω
θυμηθηκα το μπλογκοπαιχνιδο που με καλεσε η αγαθη και ειπα οτι θα κανω και εγω το ιδιο με αυτο το παιχνιδι. στη συνεχεια θυμηθηκα οτι ακριβως την προηγουμενη μερα ειχα γραψει κατι χειρογραφο και ηθελα να βαλω και μια προσθηκη. οκ λοιπον οριστε η συμμετοχη μου στο μπλογκοπαιχνιδο και αν δε σας φαινεται σχετικη με το θεμα φτεει το οτι δεν ειναι. δε δημιουργθηκε για αυτο το λογο, αλλα αυτο εχω και αυτο δινω.




για το http://autographcollectors.blogspot.com


προσκαλω...
just kidding δε προσκαλω κανεναν

4 σχόλια:

revqueer είπε...

Ε καλό καλοκαίρι λοιπόν!

Autographcollectors είπε...

Όρσε;
Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.
Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο "ιδιογράφως"

dreamer... είπε...

έκανες και ένα καλό επιτέλους...;Ρ
καλά τα πουλάκια αλλά άμα ο γείτονασ βάζει καλομοίρα στις 8 και κελαηδάει μαζί της τι κάνουμε;

dreamer... είπε...

πήγαινε στο χογκμπλογκ, σου έχω πρόταση