Σάββατο, Ιανουαρίου 06, 2007

Lost



ολα τα μπλογκς που σεβονται τον εαυτο τους εχουν τουλαχιστον ενα ποστ αφιερωμενο στο λοστ. αληθεια λεω. ψαξτε το.


σειρα μου κ μενα.


λοιπον οσοι δεν εχουν δει την 3η σαιζον να κλεισουν τωρα το παραθυρο τους επειδη ακολουθει σποιλερ. (αναρωτιεμαι, την εχει δει κ κανεις απο οσους διαβαζουν αυτο το ποστ, η τζαμπα το κανω; )


anw


στο 3ης επεισοδιο της 3ης σαιζον ο σωγιερ ενημερωνεται οτι δε βρισκεται στο κανονικο νησι, αλλα σε ενα που απεχει πολυ απο το αρχικο του και ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το αλκατραζ. κατα ποσο ισχυει αυτο ομως; του ειπαν ψεμματα; οριστε μια εικονα που το διαψευδει:

αυτη ειναι η εικονα του νησιου (καντε κλικ για να τη δειτε αλλιως δε θα καταλαβετε κ πολλα)

αυτη ειναι η ιδια εικονα υστερα απο την καλλιτεχνικη μου επεμβαση. στο σημειο 1 εχουμε την αποικια των the others. τα σημεια 2 και 3 ειναι τα μερη που επεσε το αεροπλανο. οπως φαινεται απο την ολοισια μπλε γραμμη μου, τα σημεια 1 2 και 3 δεν τα χωριζει καμια θαλασσα και ειναι ολα σε ενα εννιαιο μερος δλδ σε ενα νησι.
τα σεβη μου

3 σχόλια:

Chunbi είπε...

χμ....εχω την τριτη σεζον στο πισι μ αλλα δεν εχω αξιωθει να τη δω...ρε συ ανδρο αν δε βαριεσαι μπορεις μια μερα σε παρακαλω να μ πεις τι γινεται στα τελευταια επις της 2ης σεζον?

Dark_angel είπε...

andro tha m grapseis tin 3 e?:P an k prwta prepei na m dwsei o sai tin 2:P

Rea είπε...

μιας που ολοι σου ζητανε κατι να σου ζητησω κ γω να μου την στειλεις μεσω μσν? :ρ