Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

Ετσι απο βαρεμαρα

η αληθεια ειναι πως ειχω πολυ καιρο να γραψω. και τι να γραψω αλλωστε; οπως θα καταλαβατε απο τα 2 προηγουμενα ποστς μου η ζωη μου τον τελευταιο καιρο δεν εχει κ ιδιαιτερο νοημα. αλλα ενταξει, ειμαι συμβιβασμενος με αυτος δεν εχω προβλημα, οποτε σας απαγορευω να με λυπαστε. Ο λογος που εχω σταματησει να γραφω, εκτος απο το γεγονος οτι δεν εχω τι να γραψω, ειναι επισης οτι βαριεμαι και το οτι προτιμω να κατσω να διαβασω παρα να γραψω στο μπλογκ. ειναι πιο αποδοτικο και δε με ενδιαφερει αμα στη μεση του διαβασματο κολλησει ο υπολογιστης μου. (ακομα ενας λογος που δεν ειδατε τελευταια δημοσιευση, ειναι οτι εκανα 2-3 αποτυχημενες προσπαθειες στο ενδιαμεσο, αλλα απο οτι φαινεται ο υπολογιστης μου ειχε αλλη αποψη και ειπα συμφωνησω μαζι του. (για οσους εχουν iq λιγοτερα απο αγελαδας μετεφραζω αυτο που ειπα : πηγα να γραψω, αλλα κολλησε ο υπολογιστης μου κ χαθηκε το ποστ) τη μια φορα μαλιστα, θυμωσα τοσο πολυ οπου εσπασα μια κλεψυδρα με το ροπαλο του μπειζμπολ πανω στο χαλι μου. ναι το ξερω οτι δεν ειμαι καλα στο μυαλο μου. και ειμαι επισης συμβιβασμενος και με αυτο. και μπορει να μη σας δινω το δικαιωμα να με λυπαστε, αλλα αυτη τη φορα σας δινω το δικαιωμα να με φοβαστε και να μη θελετε να εχετε επαφες μαζι μου. Μπορω να συνεχισω για πολλη ωρα ακομα αυτον τον μονολογο τρελας. αποδειξη: οταν ξεκινησα να γραφω ειχα σκοπο να πω μια συγκεκριμενη ιστοριουλα και να τελειωσω, αλλα τελικα αλλαξα τελειως το θεμα συζητησης. (βασικα δε λεγετε κ πολυ συζητηση αυτο το πραγμα που κανω τωρα. συζητηση ηταν το παρανοικο που εκανα στα προηγουμενα ποστς μου και μιλουσα και απαντουσα μονος μου). Λοιπον, επιμενω οτι μπορω να συνεχισω αυτο το μονολογο για πολλες σειρες ακομα, αποδειξη οτι αυτη τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη μου ερχονται 100δες πραγματα να γραψω. αλλα φοβαμαι οτι θα αρχισετε να πιστευετε στα αληθεια οτι ειμαι τρελος. (η αληθεια ειναι πως θελω να παω διαβασω. το ειπα και πριν οτι εχω αποδεχτει το γεγονος οτι ειμαι ημιτρελος οποτε δε με νοιαζει αμα θα το αποδεχτειτε και εσεις η οχι). επειδη λοιπον θελω να τελειωνω, θα πω αυτο που ειχα σκοπο να πω αρχικα, αλλα εκτροχιαστικα. οπως εχω πει ο λογος που σταματησα να γραφω ηταν επειδη προτιμουσα να διαβασω απο το να γραψω. αλλα σημερα καναμε προβα για τη γιορτη των χριστουγεννων στο σχολειο και ειμαι κουρασμενος. αυτη τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη λοιπον, εχω 2 επιλογες (2 και μονο. ολες οι αλλες αποριπτονται απο την 1η) : α) να κατσω να διαβασω για το φροντιστηριο β) να κατσω να γραψω στο μπλογκ. και σε τετοια κατασταση που ειμαι προτιμω σιγουρα το β). τωρα πιθανον ειναι να ρωτησει καποιος (επιτελους, επεστρεψα στο διαλογο) "η δευτερη επιλογη γιατι δεν αποκλειεται οπως και οι υπολοιπες απο την πρωτη;" και αυτο ειναι μια ερωτηση στην οποια δεν εχω απαντηση να δωσω.
καληνυχτα (αν και δεν ειναι βραδυ ειναι ενας καλος τροπος να τελειωσει καποιος το κειμενο του)




υ.γ. αμα εβγαλε καποιος ακρη απο ολο αυτο το κατεβατο που εγραψα, ας κανει ενα κομμεντ να μου εξηγησει κ μενα :P
υ.γ.2. και ΝΑΙ. το παραπανω υστερογραφο εγινε για να σας κανω να γραψετε κομμεντς επειδη τελευταια τα κομμεντ στο μπλογ μου ειναι ειδος υπο εξαφανιση. κ οταν γινονται ειναι σε μια γλωσσα την οποια μιλαν μονο τα παιδια του νηπιαγωγιου (υποννοουμενο για κομμεντ του νταρκ-ενγκελ)
τελος
(επιτελους)

3 σχόλια:

Rea είπε...

oriste
soy kana komment giaq na mh gkriniazeis

re sorry poy apantaga monolektika prin sto msn alla milaga sto tlf me thn emma,taytoxrona

(aytop htan asxeto,alla moy r8e na sto pw :P)

dreamer... είπε...

wow....to hmerologio enis trelou...
kai meta mou leye oti den ftiaei h 3h likeiou

Dark_angel είπε...

apa3iw re:P trele!:P