Παρασκευή, Νοεμβρίου 24, 2006

Μου τη δινει

Μου τη δινει που τον τελευταιο καιρο εχει γινει απιστευτα trendy το internet. ολοι μου οι συμμαθητες και οι φιλοι μου ζητανε το msn μου για να μιλαμε κτλ κτλ. Οχι οτι εχω κατι με τους συμμαθητες μου κ τα τρεντονια, αλλα το ιντερνετ τοσο καιρο για μενα ηταν ενας χωρος οπου μπορω να κανω μαλακιες χωρις να εχω κανεναν να με κριτικαρει. βασικα ειχα ατομα να με κριτικαρουν αλλα τα περισσοτερα ηταν σαν κ μενα. κ τωρα, εχουν πλεον ολοι μσν. δε μπορω να βαλω ανιμε σαν αβαταρ επειδη θα με πουνε παιδακι. δε μπορω να βαλω λινκ απο το αγαπημενο μου site στο ονομα μου επειδη θα μ πουν παιδακι που διαβαζω παιδικα βιβλια κτλ κτλ.
βασικα βλακειες. ολα αυτα τα κανω, αλλα γενικως δεν ειναι οπως πριν. πχ δε μπορω να γραφω κ πολυ ιδιαιτερες μαλακιες κ ειδικα ονοματα στο μπλογκ μ επειδη αμα τις διαβασουν θα το μαθει ολη η γειτονια μ σε κλασματα του δευτερολεπτου (ναι η γειτονια μου ειναι το πιο κουτσομπολιστικο υπαρχει σε ολη τη θεσσαλονικη)
βοηθεια. η προσωπικη μου ζωη καταδυναστευεται

4 σχόλια:

Rea είπε...

welcome to the club andro
arghses alla to katalabes
aytos nai k o logos poy opote soy zhta msn kapoios poy de 8es na to xei,toy les na wraiotato "de 8elw na sto dwsw" :P
basika nai ontws a8lio k dld to blepw k gw oti twra teleytaia h lista epafwn ayksanetai me taxytatous ry8moys apo gnwstoys poy 8a protimoysa na paremenan gnwstoi ths real life.
pfffff
ypomonh k koyragio
k arxise na bazeis pseydwnyma sto blogi:P

Dark_angel είπε...

emena dn exoun oi pio polloi msn k to xairomai:P

Rea είπε...

otan se xtyphsei h tragwdia k sena 8a soy pw gw kkk

nihilio είπε...

Τώρα αν πετάξω κανένα: όταν εγώ είχα υπολογιστή κάποιοι από εσάς δεν πήγαιναν καν σχολείο θα είμαι κάφρος (που είμαι) απλά για κάποιον που το πρώτο του PC είχε DOS (και που το πρώτο PC που χρησιμοποίησε ποτέ του ήταν Comodore 64 - ή μήπως ήταν Amiga;) τα παράπονα για τη νέα γενιά είναι πάντοτε εφικτά.
Εγώ πάντως δε το βρίσκω κακό να έχει ο κόσμος PC και πρόσβαση στο internet. Ίσα ίσα που η επικοινωνία είναι πιο εύκολη και ανοίγονται νέοι δρόμοι στη γνώση, στην τέχνη και στο εμπόριο.
Η λύση για να κρατήσεις την ψηφιακή σου ανωνυμία στο msn είναι να έχεις το πραγματικό σου όνομα και να μη διαφημίζεις links προς σελίδες που δε θέλει να τις δει όλος ο κόσμος που έχεις μαζέψει. Ή να χρησιμοποιείς δύο λογαριασμούς, ένα για φίλους και ένα για τη 'μάζα'. Απλά πράγματα.