Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2007

Το Τραγούδι Του Χάρη ΙΙ

Έρωτας είναι θαρρώ
ό, τι νοιώθω αγγίζω και ζω
ένα αθώο φιλί
ένα βλέμμα που στάζει η ζωή.

Έρωτας είναι θαρρώ
ό, τι ψάχνω σε σένα να βρω
δύο σταγόνες ζωής,
ένας τρόπος να πεις σ' αγαπώ.

Ένα ταξίδι στο φως
ένας δέκατος τρίτος Θεός
μια γλυκιά φυλακή
που δε θέλεις να βγεις από κεί.

Ένα ταξίδι στο φως
ένας δέκατος τρίτος Θεός
κι ένας λόγος να πεις
πώς αξίζει στον κόσμο να ζεις.

Έρωτας είναι θαρρώ
που γελά σαν παιδάκι μικρό
με δυο χείλη φωτιά
με δυο χέρια ανοιχτά σαν φτερά.

Τα μάτια της είχε κλειστά
Τα μαλλιά της στον ώμο λυτά
κι ένας ήλιος θαρρείς στο κορμί της να πέφτει νωρίς.





Αυτό. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω


edit : έχει κ άλλα

Γιάννης Κότσιας - Φύλακας Άγγελος

Όταν θα νιώθεις μοναξιά
όταν το σπίτι θα 'ναι άδειο
θα 'χεις εμένα συντροφιά
και θα σου δίνω εγώ κουράγιο

Όταν μαυρίζει ο ουρανός
όταν παγώνει η αγκαλιά σου
κι όταν σε πνίγει ένας λυγμός
εγώ θα έρχομαι κοντά σου

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ
μπορεί να ζούμε χωριστά
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη

Να 'σαι κορίτσι μου καλά
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
θα είμαι κάπου εκεί κοντά
ο φύλακας ο άγγελός σου

Αν σου ραγίζει την καρδιά
κι αν μόνη θέλει να σ' αφήσει
πες του πως κάποιος μια φορά
αληθινά σ' είχε αγαπήσει

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ
μπορεί να ζούμε χωριστά
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη

Να 'σαι κορίτσι μου καλά
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
θα είμαι κάπου εκεί κοντά
ο φύλακας ο άγγελός σου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mαλιστα,μαλιστα...επιτελους καινουργιο post,congrats,περιεκτικοτατο,το δευτερο ειναι το αγαπημενο μου τραγουδι,εισαι ερωτευμενος?,καλημερα.εεε,αυτα νομιζω.no more comments for the time being.keep going.

Rea είπε...

μας χεις πρηξει βασικα με το φυλακα αγγελο :ρ
κ lothorien πιο πολυ προς εςρωτικα απογοητευμενος μου κανει βαση των σονγκιων :ρ

Ανώνυμος είπε...

Αχχχ, στιχαρες!
θα συμφωνησω με τους απο πανω κ θελω να προσθεσω :
¨ηρθες στη ζωη μου κ την διελυσες
με στειλες μακρυα μα δεν με γκρεμισες
πηρες οτι ηθελες κ εφυγες
ξεφυγες σαν ερωτας φθηνος...

εισαι απο τις γυναικες που δεν σεβονται την ψυχη του αλλου
κ την γευονται σαν ενα διαμαντι που ονειρευονται
δεν σε νοιαζει ο πονος κανενος...

αμα θες να ξερεις δεν σε αγαπησα
λιγη απο τη φωτια σου μονο κρατησα
ειπα δεν πειραζει, παραστρατησα
κ ειμαι ντροπιασμενος κ γυμνος...

ομως το αρωμα σου μεχρι σημερα
αγριευει μεσα μου τα ημερα
ετσι ειναι ματια μου τα εφημερα
κολαση μαζι κ ουρανος...΄΄

αυτα τα ολιγα...
τζινι