Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 07, 2007

Autumn Time


Και ναι λοιπόν είναι αλήθεια. Από σήμερα το συνηδειτοποίησα και εγώ πλέον πως έχει μπει ο χειμώνας. Τόσο καιρό περίμενα αυτή τη γλυκιά γκρίζα μελαγχολία και τώρα που ήρθε έχω αρχίσει να έχω δεύτερες σκέψεις. Όταν σκέφτομαι το χειμώνα, σκέφτομαι πάντα μία συγκεκριμένη ευχάριστη σκηνή με μικρές παραλλαγές. Είμαι στο σπίτι μου, ή ίσως στο λεωφορείο ή και στο αυτοκίνητο. Στο χέρι μου κρατώ μία πύλινη κούπα καυτού καφέ (αν και δε πίνω καφέ). Αν είμαι στο λεωφορείο ή στο αυτοκίνητο αντίστοιχα, κατευθύνομαι προς τη δουλειά/σχολή και τη θέση της πύλινης κούπας έχουν πάρει αυτά τα τόσο συμπαθητικά αφρολεξοπλαστικά ποτήρια για τον δρόμο που δίνουν οι διάφορες καφετέρεις. Αυτό το Αφρολεξοπλαστικό ποτήρι είναι είτε καφέ είτε μαύρο (σε καμία περίπτωση με έντονα χρώματα ή γκρι. στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη στιγμή, γκρι είναι μόνο ο ουρανός και μερικές πολυκατοικίες στην πόλη). Το ιδανικό βέβαια σχέδιο (επανέρχομαι στο ποτήρι) στη φαντασίωση μου, είναι μαύρο με διάφορα φύλλα πάνω, όλα σε φθινοπωρινές αποχρώσεις (καφέ, κίτρινο, ανοιχτό κίτρινο, πορτοκαλί κτλ). Την ώρα που πίνω την πρώτη γουλιά καφέ και νιώθω ένα γλυκό κάψιμο στη γλώσσα μου ακούω παράλληλα την εύθυμη (είναι πάντα εύθυμη, ποτέ βαριεστημένη) και φιλική φωνή της παρουσιάστριας του ραδιοφώνου να λέει "Καλημέεεεεερα. Ακόμα μία χειμωνιάτικη μέρα ξεκινά. Στην τσιμισκή η κίνηση των αυτοκινήτωη είναι.....". Ως εκέι έχω σκεφτεί αυτή τη χειμωνιάτικη σκηνή. Βέβαια αν είμαι στο αυτοκίνητο εκείνη τη στιγμή, την εκφωνήτρια την ακούω από το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, ενώ άμα είμαι στο λεωφορείο, από τα διακριτικά ακουστικά μου, που μάλλον καταλήγουνε στο κινητό μου.





Υ.Γ. Ακόμα κάτι που λατρέυω στο χειμώνα, είναι αυτό το τσούξιμο που νιώθω στη μύτη όταν έχει κρύο
Υ.Γ.2. Καλό χειμώνα

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε όλα τα Αφρολεξοπλαστικά ποτήρια είναι άπρα κυρίως, τι μας λες τώρα.

Looser είπε...

και όμως φίλε κάνεις λάθος
δες εδώ π.χ. : http://farm1.static.flickr.com/199/490848913_2a470012b4.jpg

Ανώνυμος είπε...

ασε τον ανθρωπο να εχει τη φαντασιωση της αρεσκειας του.....ααααμα πια!
εγω σιχαινομαι τον χειμωνα αλλα το φθινόπωρο μου αρεσει πολυ κ τωρα γουσταρω, δεν εχει τρελο κρυο.
τζινι

Ανώνυμος είπε...

Pathetic exceptions...
Ένα απλό ξόρκι και κάνω αυτές και όλες τις κούπες ΑΣΠΡΕΣ.
Κ εμένα με αρέσει το φθινόπωρο αλλά δεν γίνεται να έχει μετρίως ζέστη έξω και στο σπίτι μου κρύο κανονικό...

Rea είπε...

ποιος ναι ο ειμαι ο και λεγομαι μπλα μπλα μπλα?

(λοιπον αρχικα σκεφτηκα να ποσταρω μονο αυτο,αλλα μετα θυμηθηκα οτι ναι σπαστικα τα ακυρα σχολια στα μπλοκιδια,οποτε μετα απο ωριμη σκεψη αποφασισα να συνεχισω το σχολιακι.)

ο χειμωνας ειναι τελειος.η καλυτεροτερη εποχη του χρονου.εχει κρυο,εχει ζεστα ροφηματα,εχει μαλακα κ ζεστα πουλοβερακια(τα δικα μου τουλαχιστον ετσι ειναι,τα δικα σας δε με απασχολου καθολου),και σου δημιουργει τη διαθεση να κλειστεις σπιτι με φιλους κ να βλεπετε ντιβιντιδονια με τις ωρες(κατα προτιμηση friends οπου φυσικα και θα γελατε κ θα σχολιαζετε τα επεισοδια,παρολο που θα τα χετε δει χιλιες φορες η καποια πορωτικη περιπετειωδη σειρα) η σε εναλλαχτικη διαθεση,να κουκουλωθεις με το παπλωμα στο κρεβατι διαβαζωντας κανα
μενα παντως η πρωτη εικονα του εαυτου μου ναι μπροστα απο να αναμμενο τζακι-παρολο που δεν χω κ δε νομιζω να αποκτησω κ ποτε δλδ

*παει να πατησει Δημοσιευστε το σχολιο σας αλλα τελευταια στιγμη σκεφτεται κατι ακομα και αρχιζει να ξαναπληκτρολογει με μανια*

ενα ακομα θετικο του χειμωνα ειναι οτι ερχονται καινουργιες,αξιολογες ταινιες στο σινεμα.γνκ θεωρω πολυ ξενερωτικο το να κλεινεσαι σε μια σκοτεινη αιθουσα για 2 ωρες μεσα στο κατακαλοκαιρο.ενω το χειμωνα,ναι τελειως διαφορετικη η αισθηση.

Ανώνυμος είπε...

Eimai enas agnwstos, enas akiros pou etixe na dei afto to mplok k tou arese to siggrafiko pnevma tou xristi androghost.

Rea είπε...

ωωωωωωω μαλιστα
κοιτα περαση ο ανδρο :ρ
που να χε διαβασει κ το μπλοκ του κανονακη δλδ :ρ

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι αυτός??
Να πάω αμα είναι να το διαβάσω...

Rea είπε...

βλεπε "παραδειγμα προς αποφυγη" στα λινκς του ανδρο

Ανώνυμος είπε...

Ε άντε γράψε τπτ σαν εκείνο με τις καμηλοπαρδάλεις να γελασομεν.