Σάββατο, Μαρτίου 24, 2007

λαλαλαλ

ακολουθει πραγματικος διαλογος με την αδερφη μου. οπου Α = εγω οπου Β = αδερφη μου
καθομαστε στο σαλονι και ετοιμαζομαστε να δουμε dvd. καθως η αδερφη μ ψαχνει το τηλεχειριστηριο απο το dvd λεει.
Β: Θες να μου κανεις καφε;
Α: Νομιζω πως δε θελω
Β: Ψαξε για το τηλεκοντρολ τοτε οσο εγω θα κανω καφε
Α: Ασε καλυτερα θα παω να κανω καφε
Β: ενταξει (η κατι τετοιο)
Α: Η οχι. κανε εσυ καφε εγω θα ψαξω για το τηλεκοντρολ.
ψαχνω σε 2-3 μερη και απελπιζομαι
Α: τελικα θα κανω εγω καφε
καθομαι κ ψαχνω στην κουζινα κατι αρκετα μεγαλο για να χωρεσει 2 ποτηρια νερο μεσα του. αφου δε βρισκω ξανααπελπιζομαι
Α: η μαλλον οχι. θα ψαξω για το τηλεκοντρολ.
Β: αποφασισε πια
Α: μαμααααααααααααααα
Μ: λεγε
Α: που ειναι το τηλεκοντρολ;








ξερω μπορει να μη σας φανηκε αστειο αλλα εμενα μου αρεσε.

3 σχόλια:

Rea είπε...

πραγματικα απορω με το γουστο σου ορισμενες φορες :ρ
τλκ το βρηκατε το τηλεκοντρολ?:ρ

Ανώνυμος είπε...

Eλα, μην εισαι αυστηρη...!
ειχε κατι αστειο...!
Κ τελικα φτιαξατε καφε;;; :P
ginny

dreamer... είπε...

κάτι μου λεει οτι ούτε το τηλεκοντρόλ βρήκαν...