Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

Γεια σας

τπτ το ιδιαιτερο. απλως ειπα να δωσω σημαδια ζωης. εχω αρκετο καιρο να γραψω (καλα καλα το αλλαζω: εχω παρα πολυ καιρο να γραψω) οποτε μπορει να νομιζατε οτι ψοφισα. σαν μια συμμαθητρια μου. εχει να ερθει στο σχολειο 3 βδομαδες και λεει οτι ειναι αρρωστη. εγω λεω οτι τη σκοτωσαν οι γονεις της και την κρυβουν στο σπιτι για να μην τους καταλαβουν αλλα κανεις δε με πιστευει. αμα ακουσετε ποτε για κανενα σκανδαλο στη θεσσαλονικη να με θυμηθειτε. βασικα δεν εχω τπτ το ιδιαιτερο να πω. απλως ηθελα να γραψω επειδη αισθανομουν τυψεις που εχω να γραψω χρονια :P (ναι το ξερω ειμαι ελεεινος).
κλεινοντας εχω να δηλωσω οτι το hurt της aguilera ειναι all the money.

3 σχόλια:

Rea είπε...

καλο ναι.απλα :ρ
κ τωρα θα φαω κραξιμο απο ολους τους αναγνωστες σου που τους αρσει :ρ

μπουτουγου γω νομιζω οτι τη σκοτωσες συ κ λες για τους γονεις της ωστε να ριξεις σταχτη στα ματια

Dark_angel είπε...

+1^

to hurt btw dn to xw akousei:S

Rea είπε...

apokleietai.olo k se kamioa kafeteria 8a to xeis petyxei
apla mporei na mhn xeis katalabei oti nai ayto