Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006

Σκηνη απο ζωη (η απο ταινια. ποιο πολυ σε ταινιες συμβαινουν αυτα)

ξυπναω σημερα το πρωι. καποιος στο δωματιο μου. σηκονωμαι λιγο, βλεπω τη μορφη του πατερα μου να αχνοφενεται, γυριζω πλευρα το μαξιλαρι και ξαναπεφτω πανω του, ενω εχω προλαβει να πω : εχω βαλει ξυπνητηρι. (αυτη ειναι φραση καθημερινης ρουτινας στο σπιτι μου που σημαινει : μη με ξυπνας, εχω βαλει ξυπνητηρι για να ξυπνισω μονος μου)(συνηθως, προειγειται απο τη φραση : ανδρονικεεεεεεεεε. ξυπνααααααααα. ειναι χ η ωρα. οπου χ = 7:30,8:00,8:30 κ συνεχιζουμε αλγεβρικη προοδο με ω 30 λεπτα εως αν = 10:00 βαρια βαρια)
ξεφυγα. :P απανταει ο πατερας μου : οχι αλλο σε θελω. ξερεις κανεναν αριθμο 693607.... στο 7 τον εχω κοψει επειδη καταλαβα τι λεει και του λεω : ναι του Μ ειναι (σιγα μη σας πω και το ονομα του.) απανταει ο μπαμπας μου :
- Μα καλα κ τι πραγματα ειναι αυτα; στελνει μια η ωρα το βραδι μηνυμα; μας ξυπνησε
- Και τι ελεγε;
- Κατι "συγγνωμη αμα σε ξυπνησα" και κατι αλλα. δε διαβασα παρακατω το διεγραψα.
εγω προσπαθω να βαλω σε μια ταξη τα πραγματα στο μυαλο μου. για ποιο λογο να στειλει ο Μ μηνυμα στον πατερα μου; σιγα σιγα σκεφτομαι. το κινητο μου ειναι κλειστο. αρα θελει να πει κατι σοβαρο για να αναγκαστηκε να στειλει στου πατερα μου. χτες ειχε παρει το τηλεφωνο απο μια που του αρεσει. αρα θα θελει να μου πει τι εγινε με αυτη. καλα ετσι κ αλλιως σε 4 ωρες εχουμε μαθημα. θα μου τα πει τοτε.
μεχρι να τα σκεφτω ολα αυτα με εχει ξαναπαρει ο υπνοσ.
μετα απο 4 ωρες βρισκομαι στο μαθημα και εχω ξεχασει ολο το σκηνικο στο σπιτι. αναμεσα μεσα στις χαζομαρες για το ποσο γαμισαμε τη χθεσινη μερα το αλλο Γ1 στη μπαλα και διαφορα θεματα γενικου ενδιαφεροντος εχουν το Μ να μας κλαιγεται οτι η γκομενα τον εγραψε και ουτε ενα μηνυμα δεν εχει στειλει.
εδω περα να προσθεσω οτι αυτη για την οποια μιλαμε, την ηθελε εδω και πολυ καιρο ο Μ αλλα την ειχε δει 4 φορες σε ολη του τη ζωη. ωστοσο την ειχε ερωτευτει κεραυνοβολα.Χτες μετα τη μπαλα, πηγαμε μια βολτα εγω, ο Μ και ο Σ και καθως προχωρουσαμε την ειδε ο Μ. οποτε μας λεει : μαγκες. αυτη ειναι ο ερωτας της ζωης μου που σας λεω. με το που το λεει αυτο, γυρναμε κατευθειαν κατευθυνση εγω κ ο Σ κ παμε προς εκεινη. μετα απο λιγο τελος παντων, ο Σ εχει παρει το τηλεφωνο της για να το δωσει στον Μ.
αυτο συνεχιζετε πολυ ωρα ακομα. μετα που σχολαμε κ ο Μ συνεχιζει να κλαιγεται λεει σε μια φαση "μα αν ειναι δυνατον. απο τη 1 της εστειλα μηνυμα κ ακομα να μου απαντησει"σε εκεινο το σημειο, ειναι που το μυαλο που αρχιζει να συνδεει πολλα κομματια απο ενα παζλ μεταξι τους και εγω εχω αρχισει ηδη να γελαω. συνδεω μεταξυ τους τα εξης:
1) χτες πηρε το τηλεφωνο της τυπισσας ο Σ
2) χτες μου ειχε τελειωσει η μπαταρια του κινητου
3) χρησιμοποιησα το κινητο του Σ για να κανω αναπαντητη στον πατερα μου να με παρει τηλ να επικοινωνησουμε.
4) ο Σ, αφου πηγε σπιτι του εστειλε το τηλεφωνο της κοπελας στον Μ.
και ενα 5 το οποιο μολις το εχω υποθεσει
5) ο Σ για να αποθηκευσει το τηλεφωνο της κοπελας της εκανε αναπαντητη.
και καταλιγω στο συμπερασμα : ο Σ, μπερδεψε την αναπαντητη που εκανε στην κοπελα με την αναπαντηση που εκανα στον πατερα μου. ετσι εστειλε το τηλεφωνο του πατερα μου στο Μ. ενω νομιζε οτι εστελνε της κοπελας. ο Μ δεν εστειλει τλκ μνμ στην κοπελα, αλλα στον πατερα μου για αυτο και δεν εχει παρει απαντηση ακομα.
με το που εξηγω σε ολα τα παιδια τι εχει γινει και ενω εχω ηδη δει οτι οντως ο Μ εστειλε μηνυμα στον πατερα μου, βρισκομαστε σε μια φαση να γελαμε για 5 λεπτα συνεχομενα.






Υ.Γ. τελικα ο Μ πηρε το σωστο τηλεφωνο της κοπελας απο τον Σ, της εστειλε μηνυμα το μεσημερι και τωρα 12 η ωρα ακομα δε πηρε απαντηση :P

3 σχόλια:

Dark_angel είπε...

xaxaxaxa!gamato!trelo mperdema:P

Rea είπε...

οποτε δεν εφταιγε ο Σ αλλα το οτι η γκομενα δε γουσταρε τον Μ :Ρ

dreamer... είπε...

kai kala eseis, ego pou esteila ston Flashy evxes sta rosika, epeidh mperdepsa ton arithmo tou me ton arithmo mias filhs mou, kathos kai oi dio mou esteilan sms me xronia polla?