Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006

Αφιερωμενο στη Ρεα

που δε πιστευει οτι θα κοψω τα μιξιαρικα ποστς
λοιπον, απολαυστε τον διαλογο που ειχα με την αδερφη μ
καθομαι κ διαβαζω μαθηματικα στο δωματιο της (τα πραγματα που υπαρχουν πανω στο θρανιο μου, καθιστουν το διαβασμα πανω του αδυνατον). ξαφνικα μπαινει σε μια φαση η αδερφη μ μεσα. (αν ειναι δυνατον, να μπαινει στο ιδιο της το δωματιο) αφου κανει αρκετες ενεργειες αρκετες ετσι ωστε να με κανουν να χασω τη συγκεντρωση μου και να τη στειλω απο κει που ηρθε (θρασσος ε; να τη διωχνω απο το δωματιο της). ερχεται κ μου λεει με οσο πιο γλυκια φωνη μπορει
- Θελεις να μου δανεισεις αλλα 10 ευρω και να μη σου χρωσταω πλεον 11 αλλα 21;
- Παλι;
- Ελα σε 2 μερες αλλαζει ο μηνας κ θα παρω λεφτα
- Ακομα και να ηθελα, ποιος σου ειπε οτι εχω να σου δανεισω;
- Μα την προηγουμενη φορα ειχες κατι 50ευρα.
- Και 50ευρα εξακολουθουν να ειναι. δε μεταμορφωθηκαν κατα καποιο τροπο σε 10ευρα για να σου δωσω 10 ευρω που μου ζητησες.
- Σιγουρα; μηπως εχεις ψιλα; μονοευρα ; διευρα;
- Ε τι να σου πω. πανε ψαξε. οτι βρεις παρτο (φυσικα θα μου το χρωσταει)

μετα απο λιγη ωρα, βρεθηκα να καθομαι στον υπολογιστη (πολυ διαβασα ντε). Εκει που καθομαι ερχεται η αδερφη μ κ ψαχνει στα λεφτα μου. μετα απο λιγη ωρα καταληγει στο φοβερο συμπερασμα
- Δεν εχεις λεφτα
- Ασε! τι μου λες; γιατι δε δανειζεσαι απο τη μαμα;
- Επειδη δανειστηκα προχτες κ θα με σκοτωσει.
- Ε καλα τι τα θες παλι τα λεφτα;
- Θα παω σινεμα
- Ε μη πας.
απαξια να απαντησει. μετα απο λιγο :
- Λοιπον, θα πω κατι εξυπνο
- Ωχ ειμαι σιγουρος. βλακεια θα πεις
- Οχι εξυπνο θα ειναι. εν τω μεταξυ περνει το 50ευρω μου.
εγω εχω ηδη αρχισει να υποψιαζομαι τι θελει να πει κ ενα χαμογελο αχνοφαινεται στο προσωπο μου. με το 50ευρω λοιπον σαν λαβαρο στα χερια της γυρναει κ λεει στον πατερα μου.
- Μπαμπα εχεις να χαλασεις 50 ευρω στον looser για να μου δωσει 10;
- Αμαν πια ρε Κλεμεντινη. Ελα παρε 20 και ασε λεφτα του Ανδρονικου δε πειραζει.
εγω πλεον αφου βεβαιωθηκαν οι υποψιες μου εχω αρχισει να γελαω πανω στο πσ

4 σχόλια:

Rea είπε...

me timaei to oti moy afierwses oloklhro post,androyko moy de lew...k onttws den nai myksiariko...alla ti to asteio eixe dld k arxises na gelas?:P

Looser είπε...

πφφφφφ ανοητη
οτι βρηκε τροπο να παρει λεφτα χωρις να χρειαστει να δανειστει αλλα ουτε κ να ζητησει.

nihilio είπε...

Αυτό που λες Ανδρόνικε δεν είναι αστείο. Είναι τρομαχτικό...

Dark_angel είπε...

i adelfi m k i adelfi s paizei na einai to idio atomo:O k mena ta idia kanei:O :P