Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

1ο ποστ

1ο ποστ στο blog κ ειναι post κρινιας. καταλαβαινεται τη συνεχεια... βεβαια λογικο ειναι, αφου δε βρισκω καποιο λογο να ποσταρω στο blog, εκτος απο το να μοιραστω τα παραπονα μ, η καμια φορα απλως να μοιραστω κατι που με προβληματιζει (η κατι στο οποιο πιστευω οτι εχω αρτια γνωμη κ θελω να μ πουν οι υπολοιπο "μπραβο μπραβο πολυ καλα τα λες" :P ). Δεν ειναι οτι ειμαι γκρινιαρικο ατομο, το αντιθετο μαλιστα. Χαζοχαρουμενο κ το χαιρομαι. Αλλα δε θα εμβαθυνω στην προσωπικοτητα μ. θυμαμαι ακομα τα λογια του electronicwizard οτι οι περισσοτεροι που εχουν blog ειναι για να εκθειασουν τον εαυτο τους. για αυτο κ εγω θα επικεντρωθω στα λεγομενα μ παρα σε μενα. εξ'αλλου "ideas are bulletproofs" (V for vedetta rulez) (και eternal επιτρεψτε μ να προσθεσω, σε αντιθεση με τα προσωπα). Αρχισα ομως τις αερολογιες κ καλα καλα δεν ειπα γιατι το ποστ μ ειναι ποστ γκρινιας. ας αρχισουμε λοιπον : Μα καλα ρε παιδια ειναι templates αυτα για blog ? ηθελα κατι σκουρο, αλλα το μοναδικο μαυρο που ειχε χτυπουσε πολυ στα ματια κ τα κουραζε. χαθηκε κατι σε γκριζακι; κατι σε σκουρο μπλεδακι δλδ; ναι κ αυτο που εχω τωρα καλο κ σκουρο ειναι, αλλα αυτες οι 3 μπαλλιτσες πανω πανω ποιο σκοπο ακριβως εξυπηρετουν; Πολυ χαζοχαρουμενες ρε γαμωτο. δε ταιριαζουν σε ενα blog. ΟΥΦ: Τα 'πα κ ηρεμησα. τωρα καποιος λογικος ανθρωπος θα απαντησει "σιγα ρε τακη τι ειπες; προσεξε μη σπασεις κανα νυχι" κ δικιο θα εχει. αλλα εμενα αυτα μου ηρθαν. κλεινοντας να προσθεσω κατι τα οποια ηθελα να πω για να φανω cool τυπος :P (α ρε electronic παλι σε παρακουω). με περιμενετε κ πολλα ποστ επειδη ειμαι πολυασχολος ανθρωπος. κ ουτε καλλιτεχνικη φλεβα ουτε τπτ. συνηθως οταν θελω να γραψω κατι, ειμαι στο λεωφορειο κ η ιδεα τζαμπα σπαταλαται. οποτε ανανεωση των ποστ (οπως το κοβω τουλαχιστον) θα εχει λιγο σπανια

1 σχόλιο:

nihilio είπε...

Καλά ε, έχω και quotation ο άτιμος. Καλωσόρισες και όσο για το template όρεξη να υπάρχει και το φτιάχνεις όπως θέλεις. Δεν είναι απελπιστικά δύσκολο.